برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفید کننده زیر بغل اینجا کلیک کنید

خرید کپسول افزایش سایز بیگ بوی
سفيد كننده زير بغل,رفع تیرگی زیر بغل
كرم رفع تيرگي زير بغل،كرم رفع تيرگي كشاله ران،خريد كرم موبر دائمي باله آ - اصل آلمان

كپسول 60 تايي بيگ بوي دكتر جيمز افزايش دهنده گردش خون در اندام تناسلي

كپسول 60 تايي بيگ بوي دكتر جيمز دوره درمان اين كپسول 60 عدد ميباشد

كپسول گياهي بيگ بوي - درمان انزال و نعوظ ،

پاسخ تمامي خواسته هاي شما را دكتر جيمز با كپسول معروف و 100% گياهي خود داده است. Big Boy Capsule يكي از بهترين و كمياب ترين كپسولهاي موجود در بازار است كه هيچ اثر منفي ندارد و بصورت تخصصي از گياهان دارويي كشور تايلند استفاده ميكند.

شايد نام اين محصول براي آن دسته از افرادي كه كمي در ارتباط با محصولاتي از اين قبيل به جستجو و تحقيق پرداخته اند ، نا آشنا نباشد.  Big Boy Capsuleيكي از محبوب ترين و قدرتمندترين محصولاتي است كه جهت درمان مشكلات جنــ.ـسي در آقايان مورد استفاده قرار ميگيرد.

http://asiasapars.uploadasiapars.info/aks/bigb/bigboy186.jpghttp://asiasapars.uploadasiapars.info/aks/bigb/766211_bigboy.jpg

اين كپسول ، محصول كمپاني انگليسي What is Green Co., LTDبوده و بيش از 40 سال است كه به عنوان يكي از برترين لابراتوارها در جهت رفع مشكلات جنــ.ـسي در آقايان ، به فعاليت مشغول است. محصول مذكور به شدت در كشور هاي عربي اروپايي پر طرفدار بوده و لذا گروه پزشكي مديكال مفتخر است كه براي اولين بار در ايران نسبت به توزيع اين محصول مرغوب اقدام كند.

مكمل جنــ.ـسيBIG BOY CAPSULE داراي مواد غني شده محرك جنــ.ـسي گياهي(Aphrodisiac Herbals) ميباشد كه برگرفته از فرهنگ ها و تمدن هاي كهن آسيا (تايلند) ، اروپا و آمريكاي جنوبي براي درمان عقيمي ، تحريك فعاليت هاي جنــ.ـسي ، نگهداري حالت نعوظ آلت در هنگام نزديكي و افزايش تعداد و توليد اسپرم هاي ترشحي در بيضه ها بوده كه سال هاي متمادي از آنها بهره گرفته ميشده است. اين مكمل اتساع عروقي(Vasodilatation) ، نسوج پيراموني آلت تناسلي را افزايش داده و از اين طريق موجب بهبود و درمان مشكلات شرياني نظير شق پذيري آلت(Arterial Erectile Dysfunction)  ميگردد. از سوي ديگر بدون آنكه هيچگونه تاثيري در فشار خون سيستماتيك بدن داشته باشد ، شدت جريان خون را در سرخ رگ ها و سياه رگ هاي مستقر در آلت تناسلي با تاثير مستقيم بر سلول هاي اپيتليال داخل عروقي(Epithelial Cells)  بهبود مي بخشد.

همانطور كه ذكر شد اين كپسول از طبيعي ترين و مرغوب ترين گياهان ساخته ميشود. گروه پژوهشي تخصصي كمپاني What is Green Co.,Ltd.بيش از 40 سال است كه در مورد راهكارهاي مختلف حل مشكلات و مسائل جنــ.ـسي ، سرگرم تحقيق و پژوهش ميباشد.

در اين رابطه ، اين تيم پژوهشي تمامي تركيبات طبيعي و موثر كه براي هزاران سال در فرهنگ ها و تمدن هاي مختلف سراسر دنيا جهت غلبه بر مشكلات جنــ.ـسي مورد استفاده بوده را به كار گرفته است(با منشا گياهان تايلند).

اين مكمل از تركيبات صد درصد گياهي تشكيل شده و عاري از هرگونه مواد مصنوعي و شيميايي ميباشد كه اين موضوع احتمال بروز هرگونه عارضه جانبي در اثر استفاده از اين دارو را ازميان ميبرد. به علاوه تجربه بيش از 10 سال مصرف نتيجه بخش و بدون آثار سوء در كليه كشور هاي آسيايي ، اروپايي و.... به انضمام فراگيري و رشد سريع آن در ميان تمامي فرهنگ ها ، ملل و اقشار مختلف جوامع گوناگون در كنار تاييديه هاي مراجع قانوني و بين المللي ، بروز هرگونه عارضه جانبي را كه از عوارض جانبي طولاني مدت بسياري از دارو هاي شيميايي ميباشند را به علت تكيه بر اصل استفاده از مواد صد درصد طبيعي و گياهي ، غير ممكن ميسازد.

اين كپسول ها 100% گياهي ميباشند و تا كنون در جدول رده بندي كيفيت جهاني جزء اولين رتبه ها بوده و محصولي با جواب دهي فوق العاده بالا ميباشد. اين محصول حاوي 60 كپسول كاملا گياهي ميباشد كه تحت نظر پزشكان و متخصصان آمريكايي توليد و به بازار عرضه شده است. از خواص منحصر به فرد اين دارو ميتوان به افزايش چشمگير طول آلت و افزايش خون رساني و در نتيجه آهنين شدن آلت و افزايش ميل جنــ.ـسي و بالا رفتن ميزان اسپرم اشاره كرد.

با اين محصول قادر خواهيد بود نيمه پنهان و دور از دسترس قدرت جنــ.ـسي خود را عيان كرده و زمان نزديكي جنــ.ـسي را به حداكثر برسانيد. فرمول كاملا گياهي و در عين حال ويژه اين محصول با دارا بودن هورمون مردانه با منشاء گياهي و گياهاني كه از ديرباز در  جنوب شرقي آسيا ، آمريكاري لاتين و.... براي تقويت جنــ.ـسي شناخته شده و مورد استفاده بوده اند به شما قدرت، توانايي و تحمل جنــ.ـسي بيشتر به اضافه احساس لذت فوق العاده مي دهد. اين محصول جايگزين طبيعي و بي خطري براي وياگرا ، ويگركس و ساير قرصهاي شيميايي ميباشد.

واقعيت ها :

بهترين محصول آن چيزي است كه واقعا جواب دهي داشته باشد و اثر كند. نتايجي كه از مصرف اين كپسول حاصل ميشود عبارت است از :

1. افزايش سايز آلت تناسلي به شكل دائمي ، بي خطر ، بدون درد سر ، زحمت و هرگونه مشكل و درد (در طولاني مدت - مصرف بيش از 6 ماه)

2. افزايش پتانسيل و توانايي جنــ.ـسي (پس از 3 روز استفاده)

3. افزودن به سختي آلت تناسلي در حالت نعوظ  (پس از 3 روز استفاده)

4. افزودن به حالت شق پذيري هر چه بيشتر آلت تناسلي در هنگام تحريك جنــ.ـسي  (Bigger Harder Erection) كه از آن به عنوان سختي صخره ياد ميشود.

5. تسلط بر زمان ، قدرت و كيفيت نزديكي و انزال.

6. افزايش گردش خون در اندام تناسلي كه بهبود وضعيت جنــ.ـسي فرد را به همراه دارد و همچنين قدرت اورگاسم يا اوج لذت جنــ.ـسي را بالا ميبرد.

7. افزايش ميزان و شدت جريان خون در مناطق جنــ.ـسي و پر خون گرديدن كامل حوضچه هاي اسفنجي در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل متسع كننده عروقي (Vasodilators) كه بر روي بافت هاي پيراموني آلت تاثير ميگذارند.

8. درمان انزال زودرس در طولاني مدت(جلوگيري از انزال زود هنگام و افزايش زمان مقاربت)

9. بهبود وضعيت جنــ.ـسي فرد

10. تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنــ.ـسي و بيضه ها

11. داراي تاييديه پزشكي در آسيا ، اروپا و آمريكا

12. پيشنهاد شده توسط تمامي پزشكان و تمامي مصرف كنندگان اين كپسول.  

 روش استفاده :

روش مصرف نسبت به فيزيولوژي بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمايلات شخصي وي تغيير مي يابد. در حالت كلي مصرف دو الي چهار عدد كپسول در روز ترجيحاً همراه با غذا (يك يا دو كپسول قبل از صبحانه و يك يا دو عدد ديگر قبل از شام) شرايط معمول استفاده از اين مكمل است. شايان ذكر است كه مصرف بيش از چهار كپسول در روز به غير از موارد خاص و به دستور پزشك متخصص توصيه نميگردد.

» قيمت: 35,000 تومان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 53806
تعداد مطالب : 377
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

سفيد كننده زير بغل(جديد)


پد ضد درد قاعدگي بانوان


چاي آرام بخش ريلكس


ناگفته هاي زناشويي اورجينال


آموزش يوگاي صورت


دانستنيهاي زندگي زناشويي


كتاب 101 روش رمانتيك بودن


كتاب ملودي عاشقانه زيستن